Pro vstup do webového formuláře uvádějte podací číslo zásilky.
Informace o průběhu celního odbavení vaší zásilky získáte na zákaznické lince
České pošty +420 210 123 456. Telefonní kontakt funguje ve všední dny od 8:00 do 18:00 hodin.
Děkujeme
Nabádáme zákazníky, aby při celním projednání zásilky nadále upřednostňovali zastoupení Českou poštou, s. p.
FAQ - časté otázky k celnímu řízení
Odpovědi na otázky k celnímu řízení, funkci celního deklaranta, jak se stanovuje clo, poplatky a DPH.
Více informacíOčekáváte zásilku ze zahraničí?
Co se děje se zásilkou po příchodu na naše území, kdy je potřeba součinnost s adresátem.
Více informacíJak poslat zásilku do zahraničí?
Jaké doklady je potřeba vyplnit, kde zásilku podat a kdy je potřeba služeb celního deklaranta.
Více informacíZdroj dat | www.ceskaposta.cz |
---|---|
Originál | ceskaposta.cz/sluzby/celni-rizeni |