Většina těchto služeb je určena věrným klientům České pošty a adresátům, tedy osobám, kterým zásilky doručuje.
Zákaznická karta – FIRMY
Zákaznická karta přináší řadu výhod českým firmám a podnikatelům. Pořiďte si Zákaznickou kartu a získejte zcela zdarma množství výhod, které vám usnadní posílání zásilek a ušetří čas i peníze.
Více informacíZákaznická karta – LIDÉ
Chcete ušetřit peníze a čas? Posíláte doporučené dopisy nebo balíčky a nebaví vás pokaždé znovu vyplňovat podací lístky? Pořiďte si naši kartu a získáte zajímavé SLEVY i další praktické výhody.
Postbox
PostBox je exkluzivní služba pro držitele Zákaznických karet České pošty, která vám umožní odesílat vnitrostátní Obyčejná a Doporučená psaní přímo z vaší firmy.
Změna ukládací pošty pro všechny došlé zásilky
Je pro vás složité vyzvedávat si zásilky na příslušné ukládací poště? Požádejte si o přesměrování a ukládání zásilek na pro vás dostupnější poště.
Více informacíZměna místa dodání (Dosílka) pro všechny došlé zásilky
Přestěhovali jste a nestačili jste informovat přátele a úřady? Využijte Dosílku. Dosílat zásilky lze po celé ČR po dobu 6 měsíců (i opakovaně).
Více informacíP. O. BOX – zamykatelná poštovní přihrádka
Vyzvedávejte si zásilky bez čekání. O pronájem Post Office Boxu (zamykatelné poštovní přihrádky) můžete požádat na kterékoliv poště, která je jimi vybavena.
Více informacíPředplatné časopisů a novin
Objednat si předplatné nikdy nebylo jednodušší. Navíc se postaráme i o to, abyste pravidelně nacházeli vámi předplacené čtení pohodlně ve schránce.
Více informacíAvizování balíkových zásilek
Služba Avizování znamená elektronické oznamování dodání zásilek prostřednictvím mobilu (SMS) nebo e-mailu. Adresátům zdarma oznamuje např. datum doručení/uložení balíku, výši dobírky, atd.
Více informacíOpakované doručení
O opakované doručení běžnou pochůzkou můžete požádat na telefonním čísle uvedeném na Výzvě nebo online přes elektronický formulář.
Změna doručení online
Přizpůsobte si doručování zásilky na míru vašim potřebám prostřednictvím inovované webové aplikace.
Prodloužení úložní doby
Čeká na vás zásilka uložená na poště a vy už předem víte, že si ji nestihnete vyzvednout do lhůty uvedené na Výzvě? Využijte možnosti prodloužení úložní doby až na 15 dní.
Více informacíPrůkaz příjemce
Fyzickým i právnickým osobám je možné vydat Průkaz příjemce, který opravňuje k přijímání zásilek i peněz adresáta jím pověřenou osobu v rámci celé ČR.
Přístup ke zvláštním službám a prvkům poštovní infrastruktury
Na základě smlouvy umožňujeme dalším poštovním operátorům přístup do naší přepravní sítě.
Více informacíNové vyvolávací systémy
Vyvolávací systémy nové generace nabízí zcela nové grafické rozhraní, volbu ze čtyř jazyků nebo možnost načíst čárový kód zásilky.
Více informacíVýdej balíků na depech
Vyzvedněte si svůj balík v kteroukoli denní i noční hodinu. Vydáváme 24 hodin denně a 7 dní v týdnu na osmi depech po celé České republice.
Více informacíObjednávka na pobočku
Plánujete návštěvu pobočky České pošty? Zarezervujte si termín obsluhy a šetřete Váš Čas.
Více informacíSlužby ČEZ na pobočkách ČP
Přijďte si vyřídit nebo jen přepočítat své dodávky energií.
Více informacíDigitalizace a správa dokumentů
Digitalizace dokumentů a jejich správa jsou aktuálním trendem současnosti. Česká pošta Vám zajistí komplexní řešení v rámci zmíněných služeb, dle Vašich požadavků a potřeb.
Více informacíSlužby podatelny
Outsourcing služeb Podatelny přináší klientům řešení velkoobjemového zpracování pošty na míru, ať už chcete mít Podatelnu s obsluhou přímo ve firmě, nebo vás zajímá její dálková správa.
Více informacíCentrální adresa
Místo, kde jsou ve veřejně přístupném informačním systému (Internet) uveřejněny informace určené zákony nebo informace dobrovolně poskytnuté. Správcem centrální adresy byla stanovena Česká pošta, s.p.
Více informacíZdroj dat | www.ceskaposta.cz |
---|---|
Originál | ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby |