Digitalizace

Moderní úřad - Kvalitní služby - Spokojený klient

Digitalizace je klíčovým prvkem naší snahy o zjednodušení administrativy a zlepšení služeb pro klienty. Ve státní správě jsme v tom nyní lídrem a chceme jít stále dál.

Budujeme úřad 21. století. Zlepšujeme služby pro naše klienty. Šetříme čas i peníze.

Jdeme s dobou. Vy nikam chodit nemusíte, požádejte si o dávky online.

Na čem budeme v roce 2024 pracovat?

Nová Klientská zóna Jenda

Klientská zóna MPSV Vám ušetří cestu na úřad.

Co umí?

Klientskou zónu jsme poprvé spustili v srpnu 2022, abychom umožnili klientům požádat online o jednorázový příspěvek 5 000 korun na dítě. Tuto možnost využilo téměř 600 tisíc rodin. V roce 2023 jsme do Jendy přesunuli tři dávky státní sociální podpory. V srpnu to byl rodičovský příspěvek, který zaznamenal velký úspěch. Více než polovina žádostí o rodičák je nyní podávána online. V prosinci se klientská zóna rozšířila o příspěvek na bydlení a přídavek na dítě

Co bude umět?

Našim cílem je vytvořit jedno místo, kde klient bude mít informace o všech svých příspěvcích a žádostech. Postupně do Jendy budeme převádět další dávky a příspěvky tak, aby v budoucnu už nebylo potřeba chodit s žádostí na úřad. Klienti tak budou moci vyřizovat vše potřebné podobně komfortně, jak jsou zvyklí například při obsluze svého bankovního účtu. Postupem času převedeme do klientské zóny také agendu zaměstnanosti.

Digitalizace informačních karet

Zajistíme automatické propsání dat do systému

Jistě víte, že v případě zaměstnávání cizinců vzniká téměř vždy povinnost hlásit tuto skutečnost Úřadu práce ČR. V rámci zlepšování služeb a modernizace úřadu jsme přistoupili k plné digitalizaci tohoto úkonu. Zaměstnancům úřadu odpadne další manuální činnost a budou se moci více věnovat klientům. Ke zjednodušení dojde i na straně zaměstnavatelů, ať už budou agendu informačních karet vyřizovat prostřednictvím interaktivního formuláře nebo pomocí přímé integrace.

Backoffice

Jistě už jste slyšeli o tom, že vzniklo nové Specializované pracoviště Úřadu práce v Liberci, kterému říkáme „Back office“. Úkolem backofficu je realizovat činnosti, při kterých není potřeba kontakt s klientem. Tím se pracovníkům kontaktních poboček uvolní ruce od „papírování“ a umožní větší zaměření na poradenství, které naši klienti potřebují a očekávají.

Specializované pracoviště dnes zpracovává všechny online žádosti podané klienty z celé ČR. Také jsou zde zpracovávány zjednodušeně evidované a digitalizované žádosti ze dvou kontaktních pracovišť v Praze. 

Co přinese digitalizace?



Co jsme v roce 2023 všechno zvládli?


Zdroj datwww.mpsv.cz
Originálmpsv.cz/web/cz/digitalizace
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Hypotéky, Stavební spoření

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzdy, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat

Používání cookies

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o. V