Komentář k Metodickému pokynu pro řízení kvality ve služebních úřadech (často kladené otázky a odpovědi) si můžete stáhnout jako brožuru zde (pdf, 451 kB).
-
Jsme povinni zpracovávat v našem služebním úřadu interní projekt pro zavádění minimální míry kvality? (pdf, 36 kB)
-
Jak je to s možností účasti našeho služebního úřadu v "soutěži o ceny za kvalitu" v České republice? (pdf, 34 kB)
-
Jak máme zpracovat "Plán trvalého zlepšování" v našem služebním úřadu (krok 12 Metodického pokynu)? (pdf, 30 kB)
-
Týká se Systém komunikace ve služebním úřadu (KZ 5) pouze interní komunikace uvnitř služebního úřadu? (pdf, 32 kB)
-
V jaké časové periodě bychom měli ideálně opakovat Šetření spokojenosti zaměstnanců (KZ 9)? (pdf, 33 kB)
Zdroj dat | www.mvcr.cz |
---|---|
Originál | mvcr.cz/sluzba/clanek/komentar-k-metodickemu-pokynu.aspx |