Objednání termínů pro podání žádostí o dlouhodobá víza a dlouhodobé pobyty pro občany Bhútánu, Indie, Malediv a Srí Lanky
21.07.2019 / 17:44 | Aktualizováno: 20.10.2021 / 11:04
(Archivní článek, platnost skončena 19.10.2021.)
Termín pro osobní podání žádosti o dlouhodobé vízum a pobyt výše uvedených žadatelů lze získat pouze následujícím způsobem:
Tento rezervační systém je určen pro žadatele o dlouhodobé vízum a pobyt z Indie, Bhútánu, Malediv a Srí Lanky (kromě žádostí o zaměstnanecké karty, dlouhodobá víza za účelem podnikání, dlouhodobá víza za účelem sezónního zaměstnání a dále všech žádostí, které nelze akceptovat dle aktuálně platného ochranného opatření MZ ČR)
Objednávky je nutné zasílat výlučně na speciální e-mail visa_newdelhi@mzv.cz.
Do předmětu zaslaného e-mailu je zapotřebí uvést POUZE jedinečné číslo cestovního pasu žadatele.
Platí pravidlo 1 e-mail = 1 žadatel, objednávky na více osob v jednom e-mailu se rovněž nepřijímají.
Na e-maily, které budou mít v předmětu zprávy uvedeny jiné informace než samotné číslo cestovního pasu a na e-maily, které budou doručeny do e-mailové schránky visa_newdelhi@mzv.cz před zahájením objednávání (tedy před stanoveným dnem a hodinou) a na vícečetné e-maily zaslané jedním žadatelem nebude brán žádný zřetel a budou považovány za neplatné.
Aktuální termíny objednávání naleznete na této webové stránce.
Každý žadatel může zaslat pouze 1 e-mail. V případě, že jeden žadatel zašle v daném termínu více e-mailů, bude z tohoto termínu objednávání automaticky vyřazen, a to i v případě, že e-maily budou zaslány z více e-mailových adres. Upozornění o vyřazení bude zasláno pouze na první zjištěný duplicitní e-mail žadatele. V případě, že bude zjištěna skutečnost, že žadatel již podal žádost o dlouhodobé vízum či dlouhodobý/trvalý pobyt v minulých měsících a tato žádost je v řízení, bude jeho e-mail taktéž vyřazen z dalšího zpracování a považován za neplatný.
E-mail musí vždy obsahovat další identifikační údaje žadatele: jméno, příjmení, datum narození, kontaktní telefon a e-mail a uvedení účelu pobytu: zaměstnání.
Přílohou e-mailové žádosti musí být kopie následujících dokumentů:
- naskenovaná kopie datové stránky cestovního dokladu žadatele (v pdf formátu),
- naskenovaný dokument prokazující účel pobytu (např. vysílací dopis, doklad o přijetí ke studiu, rodný nebo oddací list v pdf formátu)
- v případě žádosti o modrou kartu je třeba doložit číslo volného pracovního místa
- naskenovaný uznávaný certifikát o ukončené vakcinaci COVID-19
Bez uvedených náležitostí je objednávka neplatná a nebude na ni brán zřetel, resp. bude bez další odpovědi žadateli vyřazena ze zpracování.
Žádosti budou zpracovány chronologicky podle času jejich obdržení. Žádosti splňující veškeré náležitosti obdržené do naplnění kapacity budou zodpovězeny automatickým e-mailem a poté zpracovány do 7 dnů. Žádosti splňující veškeré náležitosti obdržené nad limit kapacity obdrží automatickou odpověď o tomto faktu a termín jim z důvodu naplnění kapacity přidělen nebude.
Přidělené termíny jsou neměnné.
E-mailová adresa visa_newdelhi@mzv.cz je určena výhradně pro žádosti o podání žádosti o dlouhodobá víza a pobyty občanů Bhútánu, Indie, Malediv a Srí Lanky.
V měsíci září 2021 bude možno objednat termíny k podání žádostí na měsíc říjen, listopad a prosinec 2021 v počtu 45 žádostí. Z celkového počtu 45 žádostí bude možno požádat o 2 dlouhodobá víza za účelem "ostatní", 10 za účelem studia přípravného kurzu a 33 žádostí o dlouhodobá víza / dlouhodobé pobyty bude možno podat za účelem rodinným, sloučením rodiny, studia akreditovaného studijního oboru a modré karty.
Zdroj dat | www.mzv.cz |
---|---|
Originál | mzv.cz/newdelhi/cz/ko/kratkodoba_viza_do_90_dnu/dlouhodoba_viza_pobyty_a_zamestnanecke/podavani_zado... |