ZMĚNA - registrace na podání žádosti o zaměstnaneckou kartu na leden 2024 - nový termín 12. 1. 2024
09.01.2024 / 08:31 | Aktualizováno: 12.01.2024 / 06:30
Z důvodů technických problémů proběhne elektronická registrace na podání žádosti o zaměstnaneckou kartu na leden 2024 v novém termínu - 12. 1. 2024 v 11,00 hodin uzbeckého času. Zájemci o sjednání schůzky za účelem podání žádosti o zaměstnaneckou kartu mimo vládní programy ekonomické migrace se mohou v daném čase registrovat prostřednictvím e-mailu employment_tashkent@mzv.cz .
Podmínky zaslání registračního e-mailu
1. E-mailová registrace proběhne ve výše uvedeném termínu a výše uvedeném uzbeckém čase. Na e-maily, které budou do e-mailové schránky employment_tashkent@mzv.cz doručeny před zahájením objednávání nebo po jeho skončení, nebude brán zřetel.
2. Každý žadatel může zaslat pouze jeden e-mail. V případě, že jeden žadatel zašle v daném termínu více e-mailů, bude z registrace automaticky vyřazen, a to i v případě, že e-maily budou zaslány z odlišných e-mailových adres. Upozornění o vyřazení bude zasláno pouze na první zjištěný duplicitní e-mail žadatele.
Podmínky obsahu registračního emailu
1. Do předmětu zaslaného e-mailu je zapotřebí uvést jedinečné číslo uzbeckého nebo tádžického nebo turkmenského zahraničního cestovního pasu žadatele. Na e-maily, které budou mít v předmětu zprávy uvedeny jiné informace než samotné číslo zahraničního cestovního pasu, nebude brán zřetel.
2. V obsahu e-mailu musí být uvedeny následující identifikační údaje žadatele:
- jméno, příjmení
- datum narození
- kontaktní telefon
- kontaktní e-mail
- účel pobytu (zaměstnanecká karta)
3. V jednom e-mailu lze objednat maximálně jednoho žadatele.
4. Přílohou e-mailové žádosti musí být kopie následujících dokumentů výlučně ve formátu pdf:
- naskenovaná kopie datové stránky cestovního dokladu žadatele
- sken pracovní smlouvy
Při samotném podání žádosti musejí být předloženy identické dokumenty, které byly zaslány během registrace, jinak je registrace neplatná.
Upozorňujeme, že pokusy o hromadné zasílání registrací pomocí softwarových nástrojů mohou být antispamovým zabezpečením domény mzv.gov.cz v zájmu zajištění funkčnosti systému pro všechny žadatele vyhodnoceny jako spam, v důsledku čehož nebude k takovýmto registracím přihlíženo. Registrační e-maily, u kterých bude odesílatelem aktivována nemožnost odpovědi v kopii na registrační e-mail, budou vyřazeny z registrace.
Bez splnění výše uvedených náležitostí je registrace neplatná a nebude na ni brán zřetel, respektive bude bez další odpovědi žadateli vyřazena ze zpracování.
V případě úspěšné registrace bude konkrétní termín podání žádosti žadateli sdělen e-mailem zaslaným na kontaktní emailovou adresu uvedenou v objednávce. Stanovený termín je pevný a nelze jej v žádném případě měnit.
Zdroj dat | www.mzv.cz |
---|---|
Originál | mzv.cz/tashkent/cz/ko/registrace/zamestnanecka_karta/zmena_registrace_na_podani_zadosti_o.html |