Telefonicky
Naše call centrum nabízí svoje služby na zákaznické lince
210 123 456
Provozní doba
Informace o službách České pošty, s. p. | |
---|---|
Pracovní dny | 08:00 – 18:00 hodin |
Technická podpora | |
---|---|
Pracovní dny | 08:00 – 18:00 hodin |
Centrum zákaznických karet | |
---|---|
Pracovní dny | 08:00 – 18:00 hodin |
Elektronickou poštou
Se svými dotazy, podněty, přáními, popřípadě stížnostmi se můžete obrátit na e-mailovou adresu info@cpost.cz.
Celní řízení - informace
Informace o průběhu celního odbavení vaší zásilky získáte na telefonní infolince České pošty
210 123 456
Provozní doba
Celní řízení - infolinka | |
---|---|
Pracovní dny | 08:00 – 18:00 hodin |
Informace o vaší zásilce a všechny související dokumenty nám můžete předat také prostřednictvím webového formuláře na www.postaonline.cz/celni-rizeni
Více informací naleznete na stránce Celní řízení
INFO GDPR
Česká pošta je správcem osobních údajů v rozsahu poskytnutém volajícím při hovoru na linkách Call Centra České pošty, s. p. V případě, že jsou hovory nahrávány, zpracovává Česká pošta, s.p. osobní údaje z těchto hovorů za účelem zvyšování kvality poskytovaných služeb a pro případné řešení nepravidelností, a to na základě oprávněného zájmu České pošty, s.p. Nahrávky hovorů jsou ukládány po omezenou dobu, nezbytnou pro výkon kontroly kvality a obhajobu právních nároků.
Pokud máte zájem o informace ke zpracování Vašich osobních údajů, případně máte jakékoli požadavky vztahující se k této problematice, velice rádi Vám pro vyřízení Vašich požadavků pomohou zástupci Centra pro ochranu osobních údajů. Kontaktovat je můžete emailem na adrese gdpr@cpost.cz
Pokud si přejete kontaktovat Pověřence pro ochranu osobních údajů nebo podat žádost o výkon práv podle GPDR, naleznete veškeré potřebné informace na webu www.ceskaposta.cz v záložce Ochrana osobních údajů.
Zdroj dat | www.ceskaposta.cz |
---|---|
Originál | ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/call-centrum |