Chystáte se uzavřít obchodní smluvní dokumentaci spojenou s podáním a distribucí listovních a balíkových zásilek a chcete si usnadnit administrativu? Podepisujte smlouvy jednoduše online!
Úspora času | |
Právní závaznost | |
Menší ekologická zátěž |
Výhody
- Nemusíte nikam chodit. Vše vyřídíte z pohodlí kanceláře, domova nebo restaurace online pomocí počítače, tabletu nebo mobilu.
- Ušetříte na nákladech za tisk. Dokumenty není potřeba tisknout.
- Elektronický podpis nahrazuje ručně psaný podpis. Je právně závazný a vymahatelný.
- Vše s Vámi vyřeší a dohodne náš Obchodní manažer, kontakty na Obchodní manažery
- Rychlejší uzavření smlouvy a tím i rychlejší čerpání služeb ČP.
- Eliminace potřeby evidovat a skladovat „zabezpečeně“ fyzické smluvní dokumenty.
- Pokud využíváte sdílená úložiště dokumentů, máte ke smlouvám s ČP přístup i když nejste v kanceláři.
- Vše je ze strany ČP zcela zdarma, bez jakýchkoli vícenákladů z Vaší strany.
Jak to celé probíhá?
- Nejprve si odsouhlasíme smluvní dokumentaci.
- Zašleme vám e-mailem link na elektronický podpis.
- Po podpisu smlouvy je řada na nás. Zpracování nám obvykle zabere dva pracovní dny.
- Jakmile budeme mít hotovo, zašleme vám e-mailem finální dokument.
Ke stažení
Často kladené otázky
FAQ - Elektronický podpis
Zdroj dat | www.ceskaposta.cz |
---|---|
Originál | ceskaposta.cz/sluzby/online-sluzby/elektronicky-podpis |