Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlašuje dne 20. 1. 2020 na 10 kalendářních dní výběrové řízení na pozici web administrátor/ka grafik/čka Broadband Competence Office Česká Republika (dále jen BCO) (dále jen „uchazeč/ka o uvedenou pozici“) Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost 2014 -2020 (dále jen „OP PIK“).
Motivační žádost o uvedenou pozici se strukturovaným profesním životopisem lze podat písemně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Ministerstvo průmyslu a obchodu, Na Františku 32, 110 15 Praha 1 nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese s dodáním nejpozději do 30. 1. 2020. Motivační žádost se strukturovaným profesním životopisem lze podat ve stejné lhůtě rovněž v elektronické podobě, a to podepsanou uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty kavi@mpo.cz a současně na adresu pirochova@mpo.cz a janova@mpo.cz nebo prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky: bxtaaw4).
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na pozici grafik/čka /web administrátor/ka BCO - 71630“. Elektronická žádost zaslaná na uvedenou adresu elektronické pošty bude obsahovat označení slovy „Výběrové řízení na pozici web administrátor/ka grafik/čka BCO - 71630“ v předmětu zprávy.
Náplň činnosti na uvedené pozici obsahuje zejména:
- Provádí správu internetových stránek BCO, jejich aktualizaci a úpravu.
- Dbá na jednotnou grafiku internetových stránek BCO.
- Napomáhá s obsluhou intranetu a asistuje externím službám při úpravě CRM systému.
Uchazeč/ka o uvedenou pozici musí splňovat tyto požadavky:
- je státní/m občankou/nem České republiky, popřípadě je cizí/m státní/m občankou/em (např. občanem/kou jiného členského státu Evropské unie nebo občanem/kou státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru) a má v České republice trvalý pobyt;
- je bezúhonný/á (bezúhonnost se dokládá u vybraných uchazečů/ek k podpisu Dohody o provedení práce nebo Dohody o pracovní činnosti, a to výpisem z trestního rejstříku ne starším 3 měsíce);
- dosáhl/a minimálně středoškolského vzdělání s praxí minimálně 3 roky v oblasti administrátora/ky webových stránek anebo počítačové grafiky (při podání žádosti lze vzdělání doložit předložením čestného prohlášení a předložením originálu nebo ověřené kopie dokumentu o ukončeném středoškolském vzdělání při pohovoru);
- má prokazatelné znalosti a zkušenosti s přípravou a administrací webových stránek (prokáže se při pohovoru);
- znalosti z oboru elektronických komunikací (telekomunikace, radiokomunikace, kabelová televize, přenos dat) jsou výhodou (prokáže se při pohovoru);
- předložil/a vyplněný formulář strukturovaného profesního životopisu, který je součástí této výzvy;
- předložil/a motivační dopis.
Posouzení předložených žádostí, znalostí a zkušeností uchazečů/ek bude provedeno komisionálně a vybraným uchazečům/kám bude předložen návrh na uzavření Dohody o pracovní činnosti (max. v rozsahu 12 kalendářních měsíců s možností prodloužení).
Uchazeč/ka podáním žádosti stvrzuje, že si není vědom/a osobních ani profesních vazeb, které by při výkonu výše uvedené pracovní činnosti znamenaly střet zájmů.
Zpracování osobních údajů bude provedeno v souladu s příslušnými právními předpisy a v souladu s nařízením Evropské unie č. 2016/679 General Data Protection Regulation (GDPR) pro účely příslušného výběrového řízení.
Příloha 1: Strukturovaný profesní životopis
Zdroj dat | www.mpo.cz |
---|---|
Originál | mpo.cz/cz/podnikani/dotace-a-podpora-podnikani/oppik-2014-2020/aktualni-informace/vyzva-k-predkladan... |