Řídicí orgán OP TAK MPO dne 28. 2. 2024 vyhlásil výzvu Marketing – CzechTrade – výzva II., v rámci implementace OP TAK 2021-2027.
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo dne 28. února II. výzvu aktivity Marketing – CzechTrade., na kterou je alokováno 65 milionů korun. Interní projekt pro Českou agenturu na podporu obchodu CzechTrade (dále jen „CzechTrade“) s cílem podpořit malé a střední podniky při vstupu na zahraniční trhy, zejména prostřednictvím průmyslového designu. Cílem výzvy je přispět k vyšší konkurenceschopnosti a mezinárodní expanzi podniků. Podporována bude účast na zahraničních společných výstavách a veletrzích se zaměřením na design, inovace produktu a poradenství v exportním marketingu, vše organizovaně prostřednictvím CzechTrade.
Text výzvy:
Marketing – CzechTrade – výzva II. [pdf, 313 kB]
Specifické přílohy:
Příloha 1 - Model hodnocení a kritéria pro hodnocení a výběr projektů [pdf, 468 kB]
Příloha 2 - Pravidla pro žadatele a příjemce - zvláštní část [pdf, 520 kB]
Příloha 3 - Vymezení způsobilých výdajů [pdf, 412 kB]
Příloha 4 - Vzor Rozhodnutí o poskytnutí dotace bude zveřejněn po datu vyhlášení Výzvy
Příloha 5 - Nepodporovane kategorie CZ NACE [pdf, 381 kB]
Příloha 6 - Osnova popisu projektu [docx, 504 kB]
Příloha 7 - Specifikace podmínek pro příjemce podpory [pdf, 433 kB]
Příloha 8 - Národní RIS3 strategie [pdf, 759 kB]
Zdroj dat | www.mpo.cz |
---|---|
Originál | mpo.cz/cz/podnikani/dotace-a-podpora-podnikani/optak-2021-2027/aktivity/marketing/marketing-_-czecht... |