Expertní komise k zákonu o regulaci reklamy (dále jen „komise“) přispívá při přípravě norem a vyhodnocování efektivnosti stávajících norem v oblasti regulace reklamy, k dodržování koncepčního přístupu při dalším utváření právního řádu, k vytváření základů pro jeho zjednodušení cestou odstranění nežádoucích duplicit právních norem a sjednocení definic a institutů pro úpravu týchž věcí ve zvláštních zákonech, tedy k zajištění jednotné právní úpravy postupu správních orgánů, pokud vykonávají působnost v předmětné oblasti veřejné správy při zohlednění odůvodněných procesních výjimek ve zvláštních zákonech. V této souvislosti komise shromažďuje údaje o oblastech, ve kterých je aplikační praxe nejednotná, shromažďuje poznatky z kontrolní činnosti dozorových orgánů a vydává výkladová stanoviska nezávazného charakteru za účelem sjednocení výkladu zákona o regulaci reklamy a souvisejících zákonů. Komise shromažďuje podklady pro nezbytné úpravy zákona o regulaci reklamy, připravuje věcné záměry změn zákona a pracovní návrhy novelizací.
Závěry expertní komise k zákonu o regulaci reklamy
Zdroj dat | www.mpo.cz |
---|---|
Originál | mpo.cz/cz/podnikani/zivnostenske-podnikani/expertni-komise-k-zakonu-o-regulaci-reklamy |